راه های ارتباطی با فروشگاه گیم پالس
برای ارتباط با پشتیبانی میتوانید هر روز از ساعت 10 الی 23 اقدام فرمایید. در این بازه زمانی قادر خواهید بود از طریق تیکت ، پیامک ، تماس تلفنی و یا پیام رسانهای تلگرام و واتساپ ارتباط برقرار کرده و حداکثر تا 2 ساعت پاسخ پیام خود را دریافت نمایید.
توجه داشته باشید که 989376072274+، و GamePulse_Support@ تنها شماره و آیدی هستند که گیم پالس از طریق آن با کاربران و مشتریان خود ارتباط برقرار میکند. بنابراین ارسال هرگونه پیام تحت عنوان گیم پالس، با هر شماره و آیدی دیگری تخلف و سوء استفاده از نام گیم پالس می باشد. در صورت دریافت چنین پیام هایی، لطفاً جهت پیگیری قانونی آن را به پشتیبانی گیم پالس اطلاع دهید. قابل ذکر است که این شماره و آیدی و ارسال تیکت از طریق پنل کاربری تنها راه ارتباط دو طرفه بین گیم پالس و کاربران به جهت پشتیبانی ، پردازش سفارشات مشتریان، رویدادها، خدمات و سرویسهای ویژه میباشد. لطفاً توجه داشته باشید که امکان دریافت و رسیدگی به پیامهای شما از هیچ طریق دیگری وجود ندارد.